Det är lätt att vara efterklok.

Vaknade upp hos Nicke i morse.
Gårdagskvällen gav inte mycket annat förutom en redig fylla och tjafs.
Jävla pucko att skylla på alkoholen.
Har man en tjej eller kille så stöter man inte på någon vare sig man är full eller inte!
Alla förstår tydligen INTE det.
Jag berättade ju för min pojkvän redan samma dag det hände.
Igår sa jag även som det va till hans flickvän.
Ärlighet lönar sig i längden måste jag säga.

Va med mitt hjärtegryn Sara igår förresten.
Hon är rolig den tjejen.
Älska massor!! :)

Aja, vilket fall.
Vaknade av ångest och huvudvärk bredvid Niklas.
Jobbigt jobbigt!
Önskade nästan att jag skulle dö en liten stund där.
Stank av bakfylla gjorde man också.
Det finns inget värre än det.

Åkte hem i alla fall.
Ringde hem en vän som höll mig lite sällskap och hjälp emot ångesten.
Nu har jag ingen ångest alls.
Helt tung bara.

Nä, ska lägga mig i sängen och pilla på mig själv.

HEJ!


Kommentarer
Postat av: Emmelie

Vad då ? vad har hänt?

2009-02-12 @ 15:58:57
URL: http://emmgus.blogg.se/
Postat av: Tjelsi

Vad tråkigt :(

2009-02-15 @ 11:53:13
URL: http://tjelsi.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0