Klantiga Mig

Jupp, då har man tappat sina två väskor med allt jag ägde i typ.
Så om jag inte kan jaga upp mina väskor på hittegods i gbg eller sthlm så blir det helt enkelt att införskaffa massa nytt.
Framför allt dator.
Så sjukt jävla irriterad över det.

Annars idag vaknade jag upp i en säng i Borås.
Sov hemma hos Coffe i natt.

Har bakat med min syster.
Cupcakes blev det.

Och min syster är den bästa.
Vi ska till ett recept ha solrosfrö känor.
Min smarta syster går då och plockar riktiga fågelfrön.
Snuttan, vi ska inte ha fågelmat i våra kakor!!
Sedan ska vi även ha apelsiner.
Min syster tittar då helt oförstående på mig.

Jag: Men Moa vet du inte ens vad en apelsin är??
Moa: Hmm....

Ja, man kan få sig allt för många goda skratt ihop med min kära syster.
Och fler lär det bli under tiden jag är hemma.

Lägger här ut lite bilder på våra fina cupcakes.
Och så måste jag bara lägga ut en video ifrån Janne Långben The Movie för min syster, som dom flesta vet är ju inte alltid riktigt hundra, hon är i alla fall tänd på Max. PÅ RIKTIGT!




http://www.youtube.com/watch?v=3debg_o3u_o&feature=player_embedded

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0