Permis ifrån behandlingshemmet.

Ja, då är det bara ca 1 timma kvar tills jag åker här ifrån IRIS utvecklingscenter.
Såg att jag hade ytterligare mediciner.

Morgon: 200mg Lyrica, 150mg Lamotrigin, 333mg Campral samt 20mg Fluoxetin.
Dag: 100mg Lyrica
Kväll: 100mg Lyrica, 333mg Campral samt 300mg Seroquel
Natt: 10mg Nozinan, 25mg Propavan, 5mg Stilnoct samt 15mg Zyprexa.

Annars då?
Jo, jag är värsta nervör inför hemresan.
Vet att det kommer gå bra men man ska aldrig säga aldrig.
Skönt att man kan ringa sin pojke i alla fall om det skulle bli för svårt och ett återfall nästan är i hamn.

Men imorgon blir det sjukt najs med tanken på att jag ska tatuera mig.
Mia har målat en sjuukt fin Älva som jag ska ha på överarmen då.
Det känns för jävla bra.
1000kr bara för en rätt så stor grej såg det ut som på bilden i alla fall.

Jag har packat det sista nu på morgonen.
Hoppade över gruppen för att hinna.
Gjort mig fin också.
Kul kul.
Man kan ju behöva det.
Anländer till Alingsås 17:30 ikväll.
Åker här ifrån 12:30 till Skolsta, där ifrån tar jag bussen in till centralen och tåget går 13:48.
Jippie!!!

Ska umgås lite med min Kärlek innan jag åker också.
Sen blir det en snabb lunch också.

Så ha det fint så länge.
Skriver när jag är hemma igen.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0