Jag saknar er så.

Det är tisdag idag och jag skall jobba natt, jag har cpigt ont i halsen och kan inte andas genom näsan.
Men det är pengar och sådana måste man ju ha så det är bara för mig att jobba.
Denna veckan blir det ganska mycke jobb och det är bra med tanken på att jag bara jobbade en dag förra veckan då jag va hemma i fredags.
Så det är jobb idag, sen dygn på torsdag och sedan söndag. 2 natt och 2 dag denna veckan, perfekt 48 timmars arbetstid denna veckan.
 
Igår gjorde jag iordning våran balkong här hemma, det enda som fattas nu är blommorna och mina balkonglådor fulla med blommor men det får bli ett senare kapitel då jag har 150kr kvar på kontot denna månaden.
Och det är många dagar kvar tills det kommer in några mer pengar.
 
Mina tankar dom senaste dagarna har varit överfyllda med tankar som jag helst hade velat slippa och även tankar på alla människor som jag saknar.
Det är ju ganska självklart att jag saknar min mamma väldigt mycket och jag kommer alltid göra det då vi hade en väldigt speciell relation som va väldigt intensiv på slutet eftersom jag mer eller mindre bodde hos henne och va med henne dygnet runt.
Vissa dagar saknar jag henne mer än andra och det har ju sina orsaker, sedan saknar jag henne också då jag inte har någon att prata med på det sättet som jag gjorde med henne. Jag vill inte prata med någon annan så heller för vem kan förstå en så som ens mamma gör?
 
Jag saknar ju inte bara mamma utan en del levande personer också. Jag önskar att dom ska veta vilka dom är men är ju inte helt säker på att ni förstår, men jag hoppas det i alla fall.
 
Men jag såg nu att klockan va mycket och jag måste springa iväg till ica och köpta bröd och sen är det snart dags för mig att börja jobba.

Ni får ha en fortsatt trevlig eftermiddag/kväll!

Tjipp!
 

Kommentarer
Postat av: Emmelie - Mamma till Ebba och Hugo

Jag var uppe och kikade till min storassysters grav och såg att Ingela låg nästan brevid. Stannade till och tänkte en tanke, du hade en underbar mamma Bönan!

Svar: Vart ligger din syster? Tack för din tanke, hon va en underbar mamma och person.Kram på dig bönan!
Alex

2013-05-08 @ 20:00:19
URL: http://www.emmgus.blogg.se
Postat av: Sandra Piik - Att leva som psykiskt sjuk

Jag hoppas att det gick bra att jobba.

Jag blir så avundsjuk på alla med balkong nu till sommaren. vill också göra fint :(

Kram, hoppas du mår så bra som du kan.

Svar: Just nu är jag i en svacka igen men jag kanske kommer tillbaka snart. Hoppas på det i alla fall.Det gick helt okej att jobba, dags att jobba om några timmar igen.
Hoppas allt är bra!
Kram
Alex

2013-05-12 @ 09:29:54
URL: http://piiket.blogg.se
Postat av: Emmelie - Mamma till Ebba och Hugo

Hon ligger typ snett nedanför några rader till höger, står Mikaela 1985 på tror jag.

2013-05-15 @ 20:00:07
URL: http://www.emmgus.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0