Jag nämner inga namn men nån har skjutit fågel Fenix.

Återigen får jag säga att jag suger på att skriva här.
Jag använder min tid till att umgås med min man och har annat smått & gott att pilla med när jag är ensam.

Det som händer Just Nu är;
Semestertiden är här och älsklingen min och jag är äntligen lediga tillsammans igen. Får se vad vi hittar på men några roliga saker blir det i alla fall.
Jag har precis startat en ny blogg som endast ska handla om tv-spel och film.
Med tanken på att det är dom två saker jag spenderar mest tid på så fick det bli en egen blogg för dom som vill läsa om bara sånt och inte massa annat vardagstjafs.
Min man har ju också gjort en hemsida åt mig, en portfolio där jag kommer att ha mina foton. När jag har fått i ordning på den lite mer så lägger jag ut en länk här så får ni som är intresserade kika själva.
Länkar även bloggen här sen.
Jag har nu ledigt i 4 veckor från Borås vilket också känns väldans skönt.

Det är väl vad som händer just nu.
Ingen idé att jag ens säger att jag ska uppdatera oftare för det blir alltid tvärt om, tror jag jinxar mig själv.

Men nu vart det ett litet inlägg i alla fall.
Jag ska antagligen spela tv-spel nu och sen blir det att göra ingenting.
Vill mest att det ska bli kväll så jag kan krypa ner i sängen med Nicke. Kelsjuk idag när jag mår illa och är trött.

Ha en fortsatt bra dag!


Kommentarer
Postat av: Emmelie - Mamma till Ebba och Hugo

VI måste ses på din semester!

2013-07-11 @ 19:44:30
URL: http://www.emmgus.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0