Jag är vampyr, jag suger och spyr..

Låt mig komma in, jag vill bli din!
Hela världens hunger samlad i mig!

Texten är nåt jag känner att det stämmer in på mitt liv ibland något konstigt sätt.

Jag älskar natten och mörkret.
Suger och spyr kan man ju tolka på en jävla massa sätt men vill ju säga att jag inte är så sugen på blod.
Och visst hungrar jag efter kärlek, respekt och visdom m.m.

Jag kan känna igen mig i många låtar.
Limp Bizkit - Nobody Like You, Limp - No Sex, många Marilyn Manson låtar, Everlast m.f.
Det är konstigt att låtar kan väcka så många känslor, och musik man hört tillsammans med någon ska vi inte tala om.

Varje gång jag hör Cypress Hill - Hits from The Bong så tänker jag på mamma då vi alltid började med den låten när jag övnings körde.
Marilyn går till sub-tiderna med Andreasson.
Band of Horses - The Funeral tänker jag på Malin på Iris för vi lyssnade mycket på den.
Typ alla Everlast låtar får mig att tänka på det jag och Robin hade ihop och hur sårbar jag inför honom.
Lilla hjärtat - Sommarpojkarna på min och Moas fjortis-vecka sommaren 06' när dom andra va bortresta, hur vi drack och va riktigt fjantiga.
Laser Inc. - Det va en gång en liten fågel då tänker jag på våran resa till Hälsingland. Linus spelade sönder den totalt.
K's Choice - Not an Addict som Bönan tvingade mig att sjunga varje gång den spelades.
Afasi & Filthy - Bomfalleralla spelades massor 04' samt Fronda - Rullar fram
Jag kan fortsätta hur länge som helst men det tänker jag inte göra idag.
Det är sjukt va folk har kommit och gått och tagit musiken med sig.
Den va liksom bara bra när man va med just personen med respektive låtar.

Jag får hitta nya personer med nya låtar.

Nu pallar jag inte mer idag. Jo, förresten är jag i ett förhållande nu. Det gick så fort att jag knappt hunnit fatta det riktigt.
Känslorna finns där och det är inte så att jag inte vill detta, bara att jag inte hunnit fatta.
För ni som är vänner med mig på FB visste ju redan detta, orka berätta för alla så det blev att jag satte ut det på anslagstavlan så alla såg detta.
Ni alla vet ju kanske inte vem, men det kommer fram i sinom tid mina vänner.
Den som väntar på nåt gott skvaller väntar alltid för länge. 😜

Puss å kram, ses på stan!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0