Här sneas på det mesta.

Det är fan ingen bra dag idag.
Jag blir fruktansvärt irriterad på folk både för saker dom säger och gör.
Det är så jävla töntigt och borde egentligen inte spela någon roll alls men tydligen gör det.
Om jag hade varit någon annan så skulle jag inte bry mig så jävla mycket om vad folk tycker och tänker om mig och det mina.
Visst, snacka skit om mina syskon och du åker på en fet smäll men annars så orkar inte jag bry mig ett skit om vad som sägs om mig.
Jag vet redan att det snackas en del men det är ingenting emot hur det tidigare har varit.
Därför så lägger inte jag större tanke på vad folk ska tycka om vad jag säger, gör eller vem jag umgås med.
Snackas det så är jag tydligen fortfarande intressant.
Klart jag bryr mig om vad mina vänner tycker till viss del men inte alls som jag gjorde förut.
Nu kan jag bestämma själv och inte gå efter vad alla andra tycker om mitt liv.

Jag är fruktansvärt lätt-irriterad och hade verkligen slagit någon om dom sagt nåt opassande i min närhet nu.
Det är onödigt att väcka den Björn som sover, just nu gör den ju inte ens det.
Man blir så jävla påverkad av det här att inte sova, efter en vecka med knappt någon sömn alls.
Det hade räckt med 2-3 timmar per natt men nu har det varit ungefär varannan natt.
Och den jävla "insomnian" rubbar rätt mycket då jag redan går balansgång hela dagarna.
Humöret är det som det påverkar mest och sen fysiskt.
Men jag pendlar mellan att stor-gråta och vara fullkomligt likgiltig.
Och om jag tänker efter ordentligt så går jag mellan riktig mani och depression på några få minuter.

Ibland verkligen suger det att vara bipolär och det suger att folk är som dom är, å då pratar jag inte om mig det sista.
Va jävla töntar då, tänk bara på vad alla andra bryr sig om och gör aldrig som du själv vill.
Det blir bäst och enklast då för dig själv.
Fuck it!

Nu skiter jag i det här och ska sätta mig i badet.
Ring inte och stör för jag blir bara arg.

Hej!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0