Faller bort ifrån mig..

Jag ligger i soffan hos Nicke och lyssnar på Korn, han sitter och snackar med lill-brorsan på Skype.

Det har varit bra mycket sämre än gårdagen och jag har bitit sönder hela insidan av kinderna och även insidan av underläppen för att inte bryta ihop.
Svider och känns jävligt ont måste jag säga.
Min ångest har varit på topp fullständigt och det har synts i mina ögon och även i mitt kroppsspråk.
Men jag skiter i att det märks men jag bryter inte ihop framför Nicklas även om jag vet att han skulle vara där.
Jag är på bristningsgränsen nu och det har nästan runnit över flera gånger idag.
Till och med självmordstankarna hänger som ett svart moln över mig.
Att skära sig hade varit guld värt men jag har fortfarande kvar den självdisciplinen som jag har jobbat upp.

Tror ni jag har sovit i natt eller?
Nej! Blir helt knäckt även av den saken.
Känns som jag klättrar på väggarna och ibland blir jag deppig pga att jag är rädd för att jag ska förstöra det jag har, som alltid annars.

Orkar inte skriva mer nu utan ger er en uppdatering.



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0