WTF!

Sitter på jobbet och är verkligen jävligt jobbig i hela huvudet.
Det svänger verkligen idag, dock bara åt ett håll... Uppåt!
Jag undrar verkligen hur jag ska fixa den här uppgången, visst jag slipper att det svänger upp och ned och nu vet jag att det bara kan gå uppåt i några dagar för att sedan djupdyka rakt ner i avgrunden.
Jävla skit säger jag!!
Hur fan ska man fixa både jobb och vardag när man är som en tornado i skallen?!
Hyperspeedad verkligen och jag kommer med andra ord inte ha några problem att jobba, kanske blir lite över entusiastisk till och från.
Hoppas fan jag inte gör hål i huvudet på mina arbetskollegor, dom kommer tro att jag är störd i huvudet i så fall.
Det blir att jag får låsa in mig på mitt rum eller liknande i så fall.
Jag hatar verkligen att ha diagnosen Bipolär ibland. Jag är ju inte min sjukdom utan har den bara.
 
Men jag måste sluta sitta här och skriva nu för jag ska strax packa ihop och dra hem för idag.
Min buss går om 10min.
Skriver säkert ikväll!
 
 
HA DET!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0