Sena nätter & tomma glas.

Helgen har varit halv givande medan jag va bra vilse i Lördags.

I fredags fick jag äntligen träffat Nicklas andra del av familj.
Har ju träffat hans pappa ett x antal gånger eftersom farsan är polare med han.
Men i fredags träffade jag hans mamma, styvfarsa och lillasyster.
Vi käkade där och drack lite.
Det va mysigt och jag hade inga problem alls att bara vara mig själv.
Pratade på och det gick betydligt bättre än vad Nicke hade föreställt sig tydligen.
Jag är en öppen person och har inga problem att prata om mycket som hänt i mitt liv.
Har ju dock aldrig varit sådan bland några andras föräldrar än A's med tanken på att jag hade en bra relation med hans mamma och styvfarsa.
Det va första bra delen i helgen.

Lördagen där emot va lite obekväm. Jag är som jag är, har svårt för människor överhuvudtaget och det blir ännu mer jobbigt när alla är fulla och inte jag.
Att Vårgårdabor kan va så jävla olika Alingsåsare.
Inte min sorts humor och bonniga.
Vi va på försenad halloween-fest hos Nickes vän och där befann sig nästan alla hans vänner ifrån VGA, jag hatar för övrigt den byn men känner ju en del folk som är rätt okej där ifrån.
Tur att jag tog med min syster Så jag slapp va helt vilse.
Det fanns folk som va schyssta, iaf dom jag pratade med.
Jag gör så gott jag kan för att min man ska bli nöjd.

Igår va det endast soff-häng. Nicke va dålig men inte jag, kan berott på att jag knappt drack nåt alls dan innan.
Det blev för jävla mycket gos igår, det är underbart att endast ligga i soffan och kramas.
Nicke älskar att bli kliad och jag har inget emot att göra det heller.
Jag vet att han njuter av mina långa naglar och det får jag också ut nåt av.
Så våran söndag bestod av gos, film, pizza, ligga, prat och chill.

Ja och idag har vi en ny vecka igen. Det är jobb, Borås idag, löning på fredag, Nicke åker hem imorgon vilket suger, träffas igen nästa helg och så är det allt jävla åkande. Säterigatan-Aås station buss, Aås-Gbg tåg, Gbg-Mölndal tåg el. buss, Gammag.-Mölndal buss, Idrottsv-Chalmers buss, Chalmers-Korsv spårvagn, Gbg-Borås buss, Södra torget-Borås sjukhus buss fram & tillbaka, Mölndal-Gbg tåg, Gbg-Aås tåg och till slut Aås station-Säterig. buss.
4 timmars åkande varje dag och vara borta i 12 jävla timmar varje dag. Det är rätt mycket flängande om man säger så.
Åka 5:42 varje dag och vara hemma 17:34.
Och på det sover jag som en kratta.
Tack gode Gud att jag får sova någorlunda när Nicke är hemma eller när jag är där.
Det är ju några timmar i varje fall.
Hoppas dom säger nåt om det i Borås idag för detta funkar inte alls.

Men nu ska jag strax av bussen i Borås.
Ska springa och köpa snus och kaffe innan jag drar upp till psykologen.
Ska ju lämna prov idag också, känner mig fortfarande jävligt misstrodd.
Har inte lämnat ett enda positivt prov sedan jag började sub-programmet.
Alla har varit negativa så dom har ju inget att gå på direkt.
Jag har inte gjort nåt!

Men ha en fortsatt trevlig dag alla!
Peace out!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0