Migrän..


Igår kom jag på en sak som jag ville skriva här, det skulle bli ett rätt så långt inlägg. Tyvärr fungerar inte det nu när jag har migrän.
Inte gjort så mycket mer än att ligga i mitt rum med persiennerna nere, ingen dator på eller ljud.
Det enda jag har orkat har varit at prata med folk via faceshit på mobilen och sms.
Jag stapplade ner i källaren i källaren med två tvättar men sen orkade jag inte resten. Gör ingenting eftersom jag fick tag på en tvätt tid nästa vecka.
Så jag lägger in det inslaget nu inom dom nästa dagarna.
Det handlar om mina rus-känslor, på tändningar typ.
Hur jag kände på riktigt när jag tog olika droger för sig, alla känslor som dör upp ner.
Men som sagt det får komma innan dom närmsta dagarna.

Det jag har orkat mer idag va att ställa mig och laga mat klockan 10:30. Det blev hemgjorda pannbiffar med kokt potatis och en grym gräddsås med lök i. Jag har aldrig blivit så nöjd med min hemlagade mat som nu.
Man kan gå och småäta på  hela tiden på biffarna.

Men nu ska jag gå och lägga mig för nu orkar jag inte mer, huvudet tycker inte att jag ska vara vaken mer nu.
Imorgon ska jag ju åka och hämta en byrå som jag ska ha i min hall, en svart sådan. Två lådor och den ska se ut som ny men det märker jag där så får vi väl se då om jag kan justera priset men är den utan några skavanker så tar jag den för utsatt pris.

Men Glad Påsk på er allihopa!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0