Jeep träff i Skövde.

Jag, Emelie, Hampus, Jennie och Hegge är på Jepp-träff i Skövde.
Vi åker i olika terräng och först va jag verkligen livrädd att bilen skulle tippa över när som helst men efter en stund märkte jag hur roligt det va när lite adrenalin började sätta in.
Det roligaste va i leran när det skvätte upp och in i hela bilen och jag, Hampus å Emelie blev helt prickiga.
Allt blev prickigt!
Men ändå hemsöker dom jävla självmordstankarna. Dom gör mig galen!

Hjärtat mitt slår trots att jag är borta.
Då är det illa.
Jag tror det blir psyket igen, är nästan helt säker på det när jag mår så här.
Jag behöver bli instängd i en skokartong en liten stund. Drogad och slippa vara alls några dagar.

Jag ska försöka roa mig nu och ha kul.
Det måste jag.

Kanske skriver senare.

Hej!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0