Jävla huvud!


Det börjar bli lite svajjigt med sömnen igen, inte bra alls tycker jag.
Om kärlek kunde göra sömn hade jag varit väldigt lycklig. Både hemlig och icke hemlig kärlek.
Alex då!

Jag va hos min psykolog idag, det  va ett bra samtal och det kommer inte att bli en så jobbig nu i efteråt.
Man måste ha det så ibland också.
Om det hade varit dö-jobbigt hela tiden så hade jag nog inte velat gå tillbaks och jag kanske hade tröttnat trots att jag verkligen vill, och behöver, mina samtal på Måndagarna.
Nästa vecka blir det Onsdag eftersom det är Påsk alldeles strax.

Imorgon ska jag hämta hem lite ris som jag kan pynta med dom fina fjädrarna jag köpte förra året.
Så ska jag med min mor på uppdrag. Det är ju alltid roligt.

Jag är alldeles för trött för att skriva nu så jag ska gå och gosa ner mig i sängen så fort BB är slut.
Inget Law & Order: SVU idag inte.
Allt finns på internet AB.. :)

Sov gott!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0