Trevlig kväll.


Det blev en helt okej dag.
Först gick jag och träffade min Case Manager och vi tog en promenad runt Nolhaga berget. Sedan va jag hemma och städade som en tok. Runt 16:40 gick jag ut på min parkering och där hämtade min faster upp mig i bilen tillsammans med farmor och min minsta kusin Myra.
Vi tog en sväng till Blomsterlandet för jag skulle få en fin inflyttnings present. Vilka jag blev så sjukt nöjd med. Det blev två stycken blomlådor, inga vanliga plast då utan jättefina i korg med typ en avlång "hink" i.
I där fick jag tre olika blommor att plantera. Vita och lila.
Efter att vi hade varit där åkte vi upp till kyrkogården för att plantera nya blommor på min gammelfarmors grav. Det blev kanon.
Sedan åkte vi hem till mig och tog en liten fika och hade en trevlig pratstund. Sedan fick jag tid att skicka mms till Moa på skor som jag har här hemma som hon ska ha på studenten.
Imorgon kommer hon och tittar på dom IRL och provar dom antar jag. Hoppas att något oav paren fungerar så hon slipper leta mer.
Imorgon har hon ju student balen. Lilla skruttan som ska ta studenten, hon är stor men liten på samma gång. Men det är någonting aldrig kommer att förstå vad jag menar.
Nu sitter jag med Coffe och tittar på BB och sedan ska jag nog försöka att komma i säng rätt tidigt.

Men ha en bra kväll så hörs vi imorgon.

Kommentarer
Postat av: Thessan

fin blogg du har

2011-05-13 @ 12:38:15
URL: http://theresecarlson.bloggplatsen.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0