Dilemma.

Herregud, jag står inför ett sånt jävla vägskäl.
Jag rycks åt två håll och det är verkligen inte lätt att veta vart jag ska gå och på vilket sätt jag ska göra det.
Känslan är så att jag har just nu nog lite koll på vad som väger tyngst, men det kan ju ändras på två sekunder.
Minsta lilla grej att någonting blir bättre så går jag ju åt det hållet istället, men det är väl det som jag hela tiden måste se på.
Vad som ger mig mest och hur valet kommer att vara på långsiktigt, sen är det ju andra aspekter som spelar in också i frågan. Men vi tar det här en helt annan dag.

Just nu sitter jag med Coffe, han kom när jag stod här i mitt städande så jag fick i allafall gjort hall, badrum och kök idag. Känner att jag måste finslipa det imorgon med att torka av allt som diskbänk och sånt. Det orkade jag inte idag utan jag tar detta imorgon istället.

Ska gå och lägga mig nu så vi hörs imorgon folket.
Fan va gött med ett eget internet och att slippa åka hem till mamma för att få saker och ting gjort.


Natti natti!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0