Bara få ser en seger..


Just för tillfället har jag tappat en del av min skrivförmåga.
Jag har alltid haft väldigt svårt att skriva då jag inte är inne i ett missbruk eller mår dåligt.
Så har det alltid varit för mig, jag har inte mycket att prata om när jag är "normal" eller vad man nu ska kalla det.
Jag stör mig ju på saker och blir fortfarande förbannad på människor när jag lever på en normal nivå i livet men det är inte så jag behöver skriva av mig om det då utan jag släpper det väldigt fort.
Det är skönt att kunna vara sådan vilket jag inte är så jätte ofta är.

Så ni får ursäkta mig för att jag äntligen känner mig en gnutta normal.

Annars har dagen vart som en vanlig tisdag.
Det blev ingen vårdplanering idag.
Den kommer nästa nästa vecka istället.
Blir skönt att få den gjort sen så behöver man bara åka en dag i veckan till Borås.
Har önskat det här länge men eftersom saker har blivit uppskjutna hela tiden så har det ju blivit såhär.

Dom senaste två dagarna också då jag har mått som en kratta har jag endast legat och sovit.
Känt mig helt utbränd fast  jag inte har gjort något alls egentligen.
Men nu kanske det blir bra efter lite ny magmedicin.

På torsdag ska jag förresten till gynekologen och göra cellprovstagning.
Känns inte sådär jätte lockande men det är tydligen ett måste så då är det lika bra att få det gjort så snabbt som möjligt.


Jag ska lägga mig en stund nu för jag är jävligt trött och har fortfarande sjukt ont i kroppen. Eller främst runt omkring min lever.
Please make it stop!

Ha en fortsatt bra dag!



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0