Bott på landet..

Ja, nu har jag och Fredrik och lille vovven bott ute i stugan i nästan 2 veckor.
Imorgon blir det att flytta in till stan igen hade jag tänkt.
Så skönt nu att lägenheten äntligen är min egen och jag slipper träffa idioterna som jobbar på grindgatan något mer.

Annars nu är jag sjuk så jag har sovit hemma hos mamma i natt.
Skönt att man slapp gå upp så tidigt faktiskt.
Jag funderar dock på att försova mig imorgon och så får morfar köra.
Lite elakt kanske men jag orkar inte riktigt nu när jag är sjuk.
Och imorgon är förresten sista dagen som jag behöver åka till Borås denna veckan.
Jag är ju ledig på Fredagar nu sen förra veckan.
Och på Torsdag så är det stängt för hela ÖVM beroende & PSL-teamet är på utbildning så jag är heeeelt ledig på Torsdag och ska inte göra ett skvatt.
Fy tusan va skönt det ska bli.
Sova hela dagen och kurera mig och försöka bli något friskare än vad jag är nu.

Så idag va jag bara i Borås snabbt och sedan åkte jag till mamma igen och la mig.
Va ute en snabbis förut nere på soc och lämnade in ansökningen så jag får pengar i oktober och så fixade jag ett papper på skatteverket också.

Men nu ska jag vila en stund till innan mamma kommer hem.


Hej så länge.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0