Tända ljus..

Tidigare ikväll va jag och min kära mor på Nolby kyrkogård och tände lite ljus.
Ett hos min gammelfarmor Elsa, ett hos Anders samt ett hos Mats.
Några är mer saknade än andra ifrån min sida. Så är det ifrån min sida eftersom jag kände alla olika mycket.

Efter det åkte vi vidare in till kyrkogården vid Östlyckan och tände ett på mammas mormor Stina också.
Det har ju varit alla helgona och då ska man ju göra sånt.

Har även tänt ett ljus på Patriks minneslund här på internet, brukar göra det lite då och då.

Vi får inte glömma av dom som gått över till andra sidan och visar våran uppskattning till dom med ljus eller annat någon gång då och då.
Så vill jag ha det den dagen jag dör.

Sov gott alla! <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0