Sjuk överallt..

Jag är sjuk överallt just nu känns det som.
Både i huvudet och i kroppen.
Beror antagligen på någon sorts utmattning och jag orkar inte hålla igång mer.
Jag måste få ta det lugnt nu för det har varit alldeles för mycket runt omkring.
Behöver sova och få bara ta det lugnt.
Orkar inte ha massa spring och folk runt omkring utan det räcker med någon enstaka person.
Jag är helt slutkörd helt enkelt och nu måste det få vara lugnt.
Minsta lilla får mig ju helt ur balans nu och då väljer jag hellre att stänga in mig i en grotta ensam någonstans än att umgås med folk.
Sorry!

Sen en sak till som jag måste påpeka idag.
Dom som kände sig träffade av det jag skrev tar åt sig men verkar ändå inte riktigt själva förstå vad det är dom har gjort fel.
Men att dom har gjort fel det vet dom.
Ja ni är ju inte en person utan fler än så och samtliga kommer med bortförklaringar och bara igenom att göra det så visar dom ju hur skyldiga dom känner sig.
Herregud, ta kritiken bara och ta åt er i att det ni gjort är fel och sluta säga ALLT om MIG till ALLA.
Prata om dig själv istället om du nu ska berätta om saker.
Mina återfall till exempel va något jag berättade för dom som skulle veta det och det va inte till för att det skulle spridas ut till resten av världen jävla puckon!
Men jag blir ändå glad för att ni känner av att ni själva har gjort fel på ett eller annat sätt.

Jag måste sova en stund nu.

Kommentarer
Postat av: Lizette

Är påväg hem från Joakim nu, ring mig om du behöver prata av dig eller om du vill ha besök en stund. Jag har ringt dig under dagen men du har nog sovit så jag låter dig höra av dig när du behöver prata eller umgås. Ha det bäst min fina vän!!! Du är stark och kommer att klara detta jätte bra... Puss

2010-11-13 @ 16:41:35

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0