Hela min värld ska glittra.

Jag är manisk och flyger upp och ner som en galen sengångare.
Pillar maniskt med mina glitter pennor.
Glittrar med paljetter överallt.
Utomhus glittrar det och det känns som att min vän Ågren har varit snäll för en gångs skull och tagit mig i handen och visa mig världen.
Vi gick ute ihop och glittrade till allting.
Otroligt vackert är det och jag känner att det är såhär jag vill ha min värld för evigt.
Sparks everywhere!!

Kanske dags att ta min medicin igen.
Jag ska nog inte trappa ut den på egen hand för jag känner mig helt knepig.

Såhär rent hem som jag har nu har nog ingen annan i hela sverige.
Hjälpes vad jag har städat och städat och städat.

Jag skulle försöka mig på att koppla av till Paradise Hotel men mina tankar va låångt borta.
Men det viktigaste fastnade ögat för i alla fall..

Längtar tills imorgon så jag får mer mediciner och mer pengar.
Och sedan träning. Fy fan va skönt.
Tror jag ska gå dit lite tidigare och gå på bandet en bra stund.
Det behöver jag känner jag efter all glass där jag smulat brago över.
Fett, fett fett.

Nu blir det lite lugnande i soffan och sedan hoppas jag att John Blund kan komma hit till min glittriga värld och slänga sitt pulverstoft i mina ögon.

Sov gott alla ni som kan.

Hej svej

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0