Nytt liv

Ja, nu har jag varit här på Grindgatan i en vecka.
Trivs bra nu när man får gå ut själv.
Åka till stan, träna, hem till morsan och allt sånt där vanligt förutom att man måste vara tillbaks här klockan 21 om kvällarna. Men det gör mig inte ett skit.
HVB-hem är bättre än ett LVM.
Idag har jag först vart ute i Öijared och ätit på golf-restaurangen ihop med en personal och två andra som bor här.
På vägen dit fick jag och Ruben syn på att man kan rida Islandshästar där ute så vi kollade snabbt upp vad det kostade direkt när vi kom hem.
400 kr för 1 och en halvtimme.
Så vi ska göra det i nästa vecka om pengarna kommit in som dom ska.

Sedan har vi suttit här ute och solat jag å Bettan.
Skönt som tusan när solen väl va framme.
Och personalen hittade en jävla monster-spindel inne på toaletten så jag fick världens fart när Ruben kom ut med den och la den på bordet.
Fan ingen normal spindel, jävla jätte monster.
Hade den krypt på mig hade jag lipat som en annan idiot.
Usch å fy!!!

Sedan har inte mycket mer hänt.
Jag väntar på att Raised Fist albumen ska bli nerladdade.
Dock tror jag min dator hinner dö innan så jag får la springa in och ladda den eller något.
Vad vet jag.

Annars denna veckan har jag bara suttit inne. Har haft utegångsförbud och inte fått gå ut utan personal.
Fick pratat med Fredrik här en dag också  men jag vet-i-fan om det är något där längre.
Egentligen så orkar jag inte direkt bli ledsen ifall det inte va.
Men det hade vart tråkigt.

Easy come, easy go.
Det finns fler killar i världen.

Snus sugen som fan då jag glömde min dosa där inne. Förbannat också!!!


Får sluta här.

Hej!

Kommentarer
Postat av: Emmelie

har försökt smsa dig, hardu bytt nr igen? Åh jag vill med rida

2010-04-25 @ 20:01:03
URL: http://emmgus.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0