Sexuellarelationer och parrelationer.

Ja, det är ju så att här är det blandat.
Man kan bli kär och så är det.

Jag har min Robin.
Angelika har sin Kenny.
Vi är dom sötaste som finns här på IRIS.
Vill gratulera par nr 2 här till förlovningen som sker runt den 1a Oktober.
Och det är så jävla kul att vi ska flytta till Alingsås båda två.

Kenny å Angelika flyttar ju också till Alingeby så vi kommer att ha massa kul vi 4 antar jag.

Det är ett jävla tjat ifrån personalens sida angående olika relationer.
Här har vi inte sex utan känslor utan det är ju verkligen med dom.
Inget som kan hjälpas, det kan ju bli så.
Om det skulle vara att vi blir utskrivna så blir det en par-behandling istället.
Vem vet, tänk om det blir ett barn?
Det kan hända sjukt mycket grejer.
Men vi är faktiskt bestämda att vi ska bli drogfria.
Blir nog lite jobbigt för Robin som flyttar så långt ifrån där han kommer.
Från Värmland ner till Alingsås.
Angelikas kärlek kommer ju ifrån Göteborg så han har ju sin hemstad nära.

Aja, men nu ska jag vika tvätt.
Dricka massa vatten så min huvudvärk kanske kan försvinna sen måste jag cykla till Tempo och köpa snus.

Tjillevippen!

Kommentarer
Postat av: Emmelie

Men äru tillbaka på behandlingshemmet eller e du i borås?

2009-09-20 @ 08:01:28
URL: http://emmgus.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0