Att släppa taget..

Jag är en sådan person som har så sjukt svårt för att släppa mitt förflutna.
Både på det ena och på det andra sättet.
Personer, händelser och annat.
Händelser är nog kanske något man inte ska släppa.
Minnen är underbara ifrån många saker man gjort tidigare ihop med olika personer.
Fan, barndoms minnena är det som är mest underbara.
Ihop med Emelie.
Vi hade så sjukt kul.
Dock bestod våra hjärnor till 98% av killar och snusk ifrån typ 3-4an och uppåt.
Helt sjuka, men fan va kul.
Hamilton utan kläder och jag vet i fan inte allt.

Förresten, snart öppnas bloggen igen och alla kan läsa så fort Robin har åkt här ifrån.
Då kan vi äntligen ha förhållandet öppet så andra kan veta.
Annars kan någon av oss bli utslängda och jag tänker inte riskera det.

Sascha har ju kommit tillbaks och vi umgås ganska friskt.
Det är kul för hon är en jävligt schysst tjej.

Jaja, det va bara lite uppdatering.

Nu ska jag duscha.

Peace Out!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0