Kärleken väntar

Sitter inne i stora huset idag.
Känner lite för att ha folk runt omkring mig men inte för nära.
Orkar inte sitta där ute själv, det gör jag ju ändå hela kvällarna och nätterna dom dagarna då jag är uppe sent.
Det finns ju ingen Robin att sitta och tjuvkika på när han sover samtidigt som man göra något annat.
Ingen att ha den "där" närheten med.
Finns ingen att ha någon närhet med för det skulle inte komma på frågan.
Jag är super trogen och det känns lite nytt för mig.
Men jag är det.
Vilket egentligen borde vara en självklarhet.
Det har det dock inte varit alla gånger tidigare.

Annars idag har vart segt.
Upp tidigt som vanligt.
Morgonmöte.
Efter det så va det inte långt kvar tills den förbannade gruppen.
Jag hänger inte med alls utan är mest ointresserad av vad som sägs.
Eller mer rätt, jag kan inte koncentrera mig på att lyssna, förstå och ta in allt.
Det finns så mycket annat jag har att tänka på hela tiden.

Nu är det snart kvällsmöte.
Skönt för då är ännu en dag avklarad.
Ska bara sitta här inne i huset tills mina bilder ifrån min syster har kommit fram.
Sedan ska jag dra mig tillbaks till mitt rum.
Ringa älsklingen och sedan försöka mig på att sova.

Tack för idag.
Slut för idag.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0