Vänner och galenskap

Idag har vart en förbannat hektisk dag.
Eller egentligen har den inte vart så jävla jobbig, men lite grann.

Gick upp sådär halv tidigt så jag kunde fixa iordning mig.
Cyklade snabbt bort till stationen och tog bussen till Uppsala.
Väl framme i staden så satte jag mig på centralen och väntade på Emelie.
När hon hade kommit stod vi och väntade en liten stund och sedan tog vi tåget till huvudstaden Stockholm.

Där va det mest jäkt och spring upp och ned.
Nya människor överallt och underligheter.
Men jag mår bra och det är helt perfekt.

Imorgon är det Fredag och jag och Robban fick godkänt för att han skullle komma på besök igen.
Kul kul!
Så det blir la att chilla framför tvn för det mesta.

Nu ska jag tvätta mig och tända lite ljus.
Och så ska jag bädda ner mig i soffan med en kopp te och en macka alá Alex Special.

Kort på mig och Emelie kommer imorgon.

Peace Out

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0