Mitt nya liv.

Halv ligger här i sängen på psyk avd. 2 i Borås än. Det har varit strålande väder så jag har vart ute hela dagen. Smått röd i ansiktet blev jag dock. Hade mig ett bra snack ihop med Tomas. Han är vettig men jävligt fast i alkoholen. Stackarn! Annars så har dom idag höjt min Lyrica. En dum sak till har hänt här inne. Jag tog återfall på piller här inne. Vilket personalen fick veta. Men dom tror att det är pga medicinerna S som jag fick det. Men jag har ju ett eget val. Annars är det inte mycket mer som hänt idag. Roliga citat ifrån andra patienter både ifrån denna och andra avdelningar kommer när jag har en dator. Förresten, idag är det bara 3 dagar kvar. Sen sitter jag i bilen till enköping. Slut för idag. Jag älskar dig, du vet vem du är!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0