Im so good!

Ja i måndags kväll blev lite smått galet.
Jag fick psykostankar och blev helt sjuk.
Dom hade delat ut medicinerna konstigt så jag fick värsta starten till en psykos.
Kändes som insidan av mina kinder va som lera och höll på att ramla loss bit för bit.
Och för att jag kom in i detta tillstånd trodde personalen att jag hade knarkat för jag hade lite för stora pupiller.
Fick göra ett salivtest för det va manlig nattpersonal och då fick jag inte göra något jävla urinprov.
Och så visar skiten på Amfetamin.
Va fan(!) jag som inte har tagit något tjack på över en månad tänkte jag.
Hade svårt att somna och va inte det minsta trött.
Sprang upp ett tag men sen va det bara att be om behovsmedicinen.
Fick den och gick sedan och la mig och satte på en film.
Alltid bra för tankarna.
Efter många om och men och prat med andra som bor här somnade jag.
Och så är det så att en viss person har la vart trött här i måndags så jag hade en sko som va min och en sko som va lite för stor för mig.
Snyggt att han stoppat ner sin fot i min lilla sko.
Typ 5 storlekar för liten sko eller något.
Måste sett lagomt kul ut.
Men fick tillbaks skon i alla fall.

Annars idag är det Onsdag.
Vi har haft introgrupp och det va rätt så givande.
Händer inte mycket mer idag.
Stadsresa blir det, men jag har inga cash så jag behöver knappast följa med.
Ska gå till affären sen och köpa energidricka i alla fall.
Drack en igår men behöver nog typ 10 idag. Haha...illa.
Somnade som en stock igår trots att jag inte va ensam.
Kanske därför som jag somnade så fort.
Sovit hela natten rakt igenom.
Fast jag va trots detta så trött i morse att jag bara la täcket över huvudet när jag skulle gått på morgonmötet.
Kändes bara som jag sket i allt.
Och det gör jag.
Struntade att gå upp klockan 7 för att gå ut och ta min morgon promenad.
Men nu har jag spikat den som jag ska göra varje jävla dag.
Kanske ska gå ner och springa på bandet senare om min morsa fått iväg det jävla paketet till mig så jag får lite mjukisbrallor och skit.

Nej, men det va allt för idag.
'
Peace Out

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0