2 månaders drogfrihet! Länge leve mig.

Jadu, jag ligger här i sängen och kan inte sova.
Smakar snus i munnen.
Vet inte riktigt vad jag ska göra.
Jag hade Robin här inne tittandes på OZ för en stund sedan men han gick ut och satte sig vid den andra datorn.

Snöat in på massa musik och fått tagit lite bilder idag.
Schysst är det.
Jag älskar verkligen min nya mobil också.
Sony Ericsson W995.
Har grymma funktioner och den är som Johan sa.
Mobilernas Rolls Roys.

Annars, min dag som 2 månaders drogfri ska jag fira med att städa matsalen.
Sen så ska jag städa mitt rum.
Tvätta sista tvätten och prata med läkaren.

Har pratat med en idiot som tror hela tiden att han är något.
Blir så trött på nötskalet att han inte fattar.
Men sånt är livet ibland.

Har skrivit upp mig på Karlstad Bostäder nu så jag kan söka lägenhet där.
Annars ska jag kolla lite på blocket och sånt.
Men det är ju inte aktuellt att flytta för ens i December.
Skönt ska det bli att vara här så länge faktiskt.
Det är nödvändigt när man ska lägga ner med drogerna helt faktiskt.

Aja, men jag ska kolla runt lite till här på nätet nu.
Have a Nice Trip!

Kommentarer
Postat av: Johanna

Även om jag inte alltid skriver till dig, så hoppas jag att du vet var jag står. Jag Kommer inte att sluta tro på dig. Så dääääså! :) Puss

2009-07-08 @ 13:37:29
URL: http://johanna-yoioo.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0