Start på det nya livet..

Jag ska försöka bli en bättre människa nu.
Det kanske är på tiden.
Tänka mer på andra än mig själv..
Fast jag tror iofs att det har varit anledningen till att jag blivit sån här som jag är.
Allt blir för mycket runt omkring så hela min hjärna fuckar ur totalt och jag vill inte göra något alls.

Hänga mig och hoppas på det bästa?

Idag har faktiskt vart en grymt bra dag.
Besked som har gett mig hopp om livet igen.
Saker och ting kommer att förändras.
Jag kan nu äntligen släppa en del och lägga det bakom mig för alltid.
Mycket sitter fast för det är en hel del jobb med mig själv efter omständigheterna.

Nä, orka...

HEJ!

Kommentarer
Postat av: Emmelie

Hoppas de går bra på soc. puss

2009-02-10 @ 09:08:49
URL: http://emmgus.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0