Tuggar mig igenom fass.

Vaknade idag av att Owe väckte mig vid 8:30 som personalen alltid ska väcka mig.
Va trött som bara den och somnade om en stund.
Sedan kom Robin in och sölade ner mitt nystädade rum med start och Yoggi.
Tack för den televerket typ.

Igår va en sådär halv idiotisk dag.
Jag vart fly förbannad på personalen.
Mustafa den idioten hittade på en egen story om hur fan det hade sett ut kvällen då han jobbade.
Fanskapet hade sagt i sin rapport till dagspersonalen att han hittade mig och Robin tillsammans i sängen.
Och så va fan inte fallet.
Jag låg och grät värre än värst och hade gjort det en stund.
Robin satt på min sängkant och försökte prata med mig när idioten kom in i mitt rum och började blåsa ut mina ljus.
Man får ju inte ha sånt här för det är brandrisk.
Vilket jag skiter i för jag vet la för fan hur man hanterar ljus och jag tycker det är en jävligt fjantig regel.
Mustafa frågade inte hur jag mådde.
Ignorerade mig totalt och brydde sig bara om att informera om ljusen och la inte ens märket till hur jag mådde.
Tummen upp för fan din jävla skada.

Sen igår då när jag höll på att städa så kom Iris, min kontaktperson, upp och knackade på min dörr och hon berättade vad Mustafa hade sagt.
Jag sa som det va och blev jävligt irriterad över det hon berättade.
Hur fan kan en personal ha rätt till att ljuga?
Fick relationsfrågan igen och det va samma svar som alltid.
Och hon förstod.
Pratade med Ingela senare under kvällen när jag va och hämtade min medicin och Robin va också med.
Hon berättade det att personalen själva tycker det är idiotiskt att springa och jaga oss som någon jävla häxjakt i svar på något dom aldrig kommer att få veta.
Vi har sagt här att vi har en "syskon" relation och inget annat.
Vilket dom flesta tror på utan han då.
Så dom ska ge fan i oss nu.

Det är inte lätt att ha en relation på ett behandlingshem, speciellt inte när man gillar varandra en del.
Men vi har ju haft som regel hela tiden.
Inget kramande eller pussandes utanför rummet.
Och det har vi hållt på stenhårt.

Annars här på hemmet då?
En del tisslande och tasslande, men det får man ju helt enkelt stå ut med.
Andreas ska flytta upp hit till övervåningen på huset.
Massa kul.
Dock ska han ju inte va kvar här så länge men under tiden han är här ska det bli skönt att ha honom i närheten.
En av dom bästa personerna jag har träffat här.

Jag själv tränar en massor.
Bygger en del muskler och försöker att fina till min kropp ordentligt.
Och man mår verkligen sjukt bra av det också.
Igår tränade jag i 2,5 timma inne på gymmet.
Först va det gå på bandet i 30 minuter.
Efter det va det ett Body Pump pass som har satt sig ganska bra nu.
Kul som fan är det nu när man hänger med i svängarna.
Såg många som va där för första gången igår och att det måste sett lika kul ut när jag började och inte hängde med alls.
Efter det va det en timmas Body Pump.
Tar mera vikter hela tiden nu.
Ska snart börja köra med 5orna.
Så blir det 10 kilo allt som allt på stången.

Och en sak till förresten.
Jag har fått förlängning här tills den 3 Januari.
Är jävligt glad över det att det blev godkänt och så.
Bättre att vara här för länge än för kort.
Och jag hade ju tänkt att börja studera, så nu är det dags att kolla efter skola och program.

Nej, men nu ska jag städa igen.

Ha en bra dag.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0