Den fulaste människan i världen.

Jag har en oros känsla som cirkulerar i min vad.
Vad är du? Vad vill du?
Rösterna gör sig hörda på olika sätt.
Jag nyper mig själv i armen.
Vill inte skada mig mer än så.
Nej tack!
Mina tankar snurrar i Jordens hastighet och jag mår illa.
Blir yr av allting.
Det går bara runt, runt och runt.
Men rädda mig då?
Mitt skyddshelgon där uppe.
Du sa ju att du alltid skulle finnas där för mig ifall det va något.
Du lovade, LOVADE!

Skriken blir högre och högre och jag inser snabbt att det är mitt egna skrik jag hör.
Det gör ont när saker sakta kommer upp till ytan igen.
Jag vill verkligen inte.
Snälla tankar försvinn. Försvinn nu och kom aldrig mera tillbaks.

Det är nu jag känner sånt förakt emot mig själv.
Allt har bubblar värre än helvetet inne i mitt huvud.
Någon borde misshandla mig så kanske jag kunde bli någorlunda söt.
Det hade inte ens gjort ont med hårda sparkar och slag.
I detta nuet önskar jag mig hellre det är att hålla så hårt i tankarna som gör mig till totalt värdelös.
Hel kass och inte vatten värd.
Det har jag aldrig varit.
Aldrig för någon.
Jag är en leksak som har kastats runt mellan olika barn.
Elaka barn som jag själv va när jag va liten.
Klippte håret på Barbie dockor och målade det svart.
Total förstörde dom och gick sedan vidare för att leka med mitt LEGO.
Men precis som den där Barbie docka känner jag mig.

Naken, förnedrad och helt obetydlig.
Och det är mitt eget fel.
Allting är mitt fel.
I alla fall allt det dåliga.
Aldrig har jag vart bra på något.
Ingenting.

Jag ska nu packa mina sista grejer innan jag åker tillbaks till Iris.

Skriver mer ikväll.

Hej då!


Kommentarer
Postat av: Be loud and be fucking proud!!!!

Varför smuts kastar du dig själv på detta vis? Du kommer aldrig kunna bli det du vill om du själv inte tror att du kan!

Vem ger någon en rätt att säga att du är ful, ovärdig och obetydelsefull?

Finns inga fula människor, bara olikasorters skönheter, och alla individer har en betydelse!!

2009-08-30 @ 22:53:56
URL: http://sarahsoligberg.blogg.se/
Postat av: Johanna

Sarah: Känner du igen orden "Misslyckad", "Idiot" "Ful" "Obetydelsefull - Är inget ord"? Det är bara en bråkdel av skit du har kastat på folk. Så lek fan inte helgon!

Det hjälper fan inte att du skäller på henne! Och jag skulle så gärna vilja höra att DU tycker att JAG är en sorts skönhet och att jag är betydelsefull, eftersom att du sitter och skriver att ALLA är det! ;) Ett tips; Skriv bara sådant du menar.



JAG tror på dig Alex. Inte utav "snällhet", utan att du verkligen klarar det här. För man FÅR ha svackor. På så sätt blir man starkare. Du tar dig upp. Det vet jag, för det har hänt förr :) Krama

2009-08-31 @ 16:35:01
URL: http://johanna-yoioo.blogspot.com
Postat av: sarah

Johanna, Bara för att DU inte är betydelsefull i MINA ögon, innerbär det inte att du är det i någon annans. Så JA ALLA har en betydelse!



Sorgligt att du ständigt söker konflikter med mig.

Men du får ingen respons Johanna. Det ger mig inget att bråka med dig, Jag har inget emot dig längre, thats old school.



2009-09-01 @ 02:32:39
URL: http://sarahsoligberg.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0