Sleeping beauty..


I morse åkte jag till Borås som vanligt på Tisdagar.
Jag va redan då trött som fan.
Sen i Lördags har jag ju fått sova otroligt dåligt, jag antar att det går över med tiden.
Pratade med Susanne om det idag för att det funkar liksom inte i längden.
Jag är ofokuserad och glider iväg i tankar hela tiden, vilket inte gör att man tar in någon info ifrån någonting.
Hur gör man då för att kunna plugga? Tugga i sig socker och bli helt hyperaktiv istället och få en jävla sockerkick som man mår skit på i alla fall, kaffe funkar ungefär likadant plus att det är ju så jävla vätskedrivande så man borde nästan bosätta sig på toaletten.
Nej, jag hade behövt något bra jävla tips på det.
Men jag har sovit nästan hela dagen från det att jag kom hem tills klockan va runt 20, har ju vaknat några gånger sådär och gått upp men sen somnat om igen.
Det är oftast inte jättebra, men imorgon blir det nya tag och jag ska gå upp vid 9 imorgon.
Lycka till mig själv.

Igår fick jag en jävla paranoia för det lät som att folk va runt och tassade i min hall, men jag fattar ju idag att det är dom jävla grannarna för dom låter ju varje kväll och natt.
Det låter ju som att dom har fest varje kväll och det klampas, slås i dörrar och fnittras m.m.
Här är det ändå inte lyhört på det sättet som det va på S-lycke så dom har nog en rätt hög nivå ändå.
Nej, det kanske är dags för något snällare sömnmedel igen.

Nu sitter jag och Coffe och pratar om sms som folk råkar skicka fel, väldigt pinsamma och intima sms som råkar komma iväg till chefen, vänner eller någon annans pojk/flickvän.
Fy va hemska grejer det är folk har råkat skicka iväg - "Du ska få en grym avsugning av mig" som går iväg till chefen.
Jag undrar om man någonsin vågar se chefen i ögonen.
Nej, det finns många fina varianter.

Nu ska jag återgå till min trevliga och roliga kväll med min bästa vän!
Imorgon ska jag roasta Coffe, får se hur kul det blev.
Vi fick idéen ifrån BB.
Coffe sa en rolig om sig själv precis också som man kanske borde göra om lite grann.
Ska skriva mig en lite lapp allt.

Men nu får ni ha en fortsatt trevlig afton.

Kärlek till världen!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0