Bra besked!

Idag började dagen med att jag gick upp lite senare än vanligt för jag skulle träffa min nya psykolog klockan 10.
Det blev då dock att jag fick ta samma buss som en viss barnunge men det gjorde mig ingenting.
På med musik i telefonen och hörlurarna i öronen och massa Raised Fist på så försvinner alla ovälkomna ljud.
Så jag slumrade på hela vägen dit och vaknade precis när vi kom in i Borås.

Jag gick upp till beroende och gick raka vägen in till Anneli och satte mig där och påbörjade mitt första samtal.
Det kändes bra och hon va lätt att prata med.
När vårat samtal va slut bestämde vi en ny tid i nästa vecka och jag gick vidare och hämtade min medicin.
Sen bar det in till stan och kikade lite snabbt i affärerna innan min buss gick hem.

På vägen så ringde min soc Angelica och berättade det att i Oktober så får jag min lägenhet i Andra hand och jag slipper Grindgatan!
Fy fan vad jag blev glad över det.
Så jag ringde min kärlek på studs och berättade våran nyhet.
Då kan vi bli sambos på pappret, hunden får stanna så läääänge den vill och allting blir som mitt alldeles egna nu.
Gött värre.

Sen bar det hem.
Va ute en snabbis med Gizmo och sen gick jag och min kärlek och la oss och sov en stund.
Sen va det upp och sätta på sig kläder och bege sig av till morsan.
Och nu har vi varit här i några timmar.
Kollat tv, så har vi varit ute med Gizmo igen och så har vi bara tagit det lugnt igen.

Nu ska vi strax gå hem igen och sedan blir det nanna.
Imorgon ska vi ut till stuga och vara där i helgen.
Blir skönt.

Ha det bra allihopa!


och valpen


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0