Våldtäcksman som blir hyllad?

Sarah skickade en länk till ett avsnitt av Uppdrag Granskning som handlade om en kille i Bjästa som våldtog två flickor.
När jag såg avsnittet blev jag så sjukt jävla förbannad och ledsen över hur människor egentligen fungerar.
Vuxna människor som stödjer en dömd våldtäcksman för att han är snygg och trevlig.
Hur fan menar man när man säger att; Nej han har inte våldtagit henne för han är ju snäll och ser bra ut. Hon anmälde honom för våldtäckt som hämnd för att han inte ville bli tillsammans med henne.
Ska alltid offrena bli anklagade för lögner?
Är det normalt?
Tydligen så är det så.
Precis det sista där fick mig och tänka tillbaks på den händelsen som inträffade mig förra året i April.
Att bli våldtagen och vuxna människor sviker.
Saken va ju den att idioten som våldtog mig den 28e April 2009 va en "vän".
Och bara för att jag hade haft sex med fanskapet en gång tidigare så va det tydligen helt okej för honom att göra något emot min vilja sedan i alla fall.
Men det värsta är att jag hade en pojkvän då, ja. Som inte trodde mig.
Pojkvännen vet mina vänner vem det va och att han bodde på ett behandlingshem.
Saken va den att det jag fick slängt i ansiktet på mig när jag berättade som det va och grät och hade mig så blev jag anklagad för att "hitta på" att han våldtagit mig pga att jag ångrade att jag hade varit otrogen emot min pojkvän.
Och det va personal på ett BEHANDLINGSHEM som sa att jag ljög.
Sen så min dåvarande pojkvän såg till att bli vän med han som förgrep sig på mig.
Så över internet så skaffade dom sig någon sorts jävla vänskapsrelation.
Spottar och fräser!!!!
Det är sjukt.

Tjejer som blir våldtagna får bara skit.
Är det då så konstigt att det är så många våldtäcksfall där ingen går till polisen?


Nej, jag bli bara arg över detta nu så jag ska packa och göra iordning inför imorgon.


Uppdrag Granskning
http://svtplay.se/t/103535/uppdrag_granskning

Debatt (debatt dagen efter)
http://svtplay.se/t/103450/debatt

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0