Shoppingsugen!

Idag är det Lördag och jag hörde idag först att jag har fått 3000 kronor.
Blev att jag gick ner till kiosken och köpte snus, cola och några kexchoklader.

Har tittat på lite grejer som jag ska köpa till lägenheten.
En hylla som jag hittat på JYSK. Hade en likadan i lägenheten i Enköping.
Dock vet jag inte ifall det blir en med 4 rader eller 2.
Måste se lägenheten innan i alla fall.
Så blir det en 160 säng med en malm sängstomme ifrån IKEA.

Och något annat som är viktigt är en TV och så ett köksbord. Men tror att bordet i köket kommer vara ett sånt där "bar bord" liknande med ett ben och så att man sätter fast den i väggen.

Men nu i veckan kommer jag visa några av mina shopping fynd.
För nu ska det ju äntligen börjas.

Kom på också att jag måste köpa en bikini nu som man kan ha i sommar.
Har ju en vit men jag vill ha en till. Helst turkos.
Då ser man oftast om man har fin bränna i.

Nej men jag ska fortsätta mitt internet-fönster-shoppning.

Hej så längre

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0