Min egna underbara värld!

Jag har nu börjat komma ur den bubbla som har funnits runt omkring mig och mitt liv.
Inte för att den har varit någon negativ bubbla sedan jag började med sub-behandlingen utan bara positiv.
Jag känner mig som en riktig varelse som kan sätta egna gränser och som behöver min alldeles egna tid.
Tar inte saker för givet som jag alltid annars gjort.
Man har faktiskt bara en familj och framför allt.
Ingen människa i världen har med än ETT liv.
Det brukar man ju inte tänka på direkt det är nog därför människor hela tiden testar gränser på alla möjliga konstiga sätt.

Den senaste veckan har det varit lite upp och ner.
3 månaders krisen eller va tusan den nu kallas.
Men jag kommer ju överleva den också.
Det är bara titta på vad man hade, och vad man nu har.
Och så kan man ju alltid drömma och tänka på vad man kan få.
Jag kan bestiga berg bara jag vill.

I helgen va jag i alla fall med mamma, pappa & Linus nere i Malmö.
Sov på ett hotell som vi va på för 3 år sedan.
Jag fick sova bredvid min lilla gosunge till Lillebror.
Va snäll och köpte två Ödlor och en liten sköldpadda åt honom som han hittade inne i en affär.
Hade jag varit miljonär så hade dom flesta pengarna gått åt mina syskon tror jag.
Vill skämma bort dom något så fruktansvärt.
Haha, undra då hur det blir när jag skaffar egna barn.
Bortskämda små glin kommer det att vara..mina glin.

Det va i alla fall en mysig natt jag hade med familjen en natt.
Va i malmö med familjen. (-Moa) Va på ett terrarie och kollade reptiler. Kikade på Malmö FF - AIK med pappa. Gött Malmö vann med 1-0.
Sedan åkte jag tåget hem på Söndag eftermiddag eftersom jag va tvungen att åka tillbaks till Borås på Måndagen.
Åkte första klass hem på x2000.
Det va riktigt soft.

Annars har det vart ganska lugnt.
Händer inte så mycket längre i mitt liv.
Tar det lugnt, dricker ju knappt en droppe.
Så festande blir det ju inte.
Ska försöka göra lite utflykter med Limpan och kanske Freddan någon dag också ifall han har lust med det..

Solen skiner och det är supervarmt ute.
Knappt orkat vara ute så det har varit tvätten och storstädning som har gällt för min del.
Otroligt spännande. ;)

Men nu ska jag sätta på lite Animal Planet och sen ska jag nog ta MP3n och gå ett varv runt gerdsken.
Måste röra lite på mig.

Ha en bra dag!


familia Mamma å Limpan på SteakHouse Lilla Torg.



Kommentarer
Postat av: Emmelie

Säg till om du vill ha sällskap runt ngn gång framöver. puss

2010-07-28 @ 20:02:39
URL: http://emmgus.blogg.se/
Postat av: Anonym

Du första 6 månaderna får man inte medicinen i handen och får resa bort...



Jag har den behandlingen s jag vet..6 månader hämtas varje dag från kliniken..asså LÄGG ner du skämmer ut dig själv

2010-07-28 @ 20:40:40
Postat av: Stjärnan

Hej lilla isråtta!



Jag har tagit bort min blogg nu för jag känner att jag behöver bearbeta lite för mig själv, men inte just nu.



Jag är stolt över att du har kommit så långt som du har, fortsätt så! <3

2010-08-01 @ 06:17:48

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0