Sista dagen denna helgen..

Då va även denna helgen över.
Har verkligen varit slappt hela tiden.
Sovit nästan hela dagarna.
Fan va skönt med ledig helg.

En anonym skrev till mig att dom första 6 månaderna ska man åka till kliniken och hämta mediciner.
Så är det inte hos oss i Borås.
Om vi sköter oss i 1 månad så får vi lediga helger och får med oss medicin hem för Lördag och Söndag.
Så ge dig.
Eftersom jag går i behandlingen så borde jag ju veta.
Jag är alla vardagara på beroendeenheten och hämtar mina mediciner.
Och har nu haft min andra lediga helg och fått med mig medicin för Lördag och Söndag.
Ni har la helt andra regler i så fall där du går men så är det här.

Idag har vi inte gjort mycket. Sov till 16 typ.
Igår sov vi till 17.

Imorgon är det dags att åka till Borås igen.
Skönt att älsklingen åker med mig för jag får damp på folk som har problem och dåligt ordförråd.
Imorgon ska jag också pilla lite hemma.
Ska ringa Alingsåshem och fråga om man får borra hål i väggarna för hyllor.
Annars får jag komma på något annat sätt att sätta upp sakerna.

Nej, nu ska jag packa ihop och så ska jag och älsklingen åka hem.


Hejdå!

drink

Alkoholfri Mojito

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0