Saknar, saknar inte..

Jag vet inte.
Det är lite körigt i huvudet det senaste.
Saker är sena.
Människor känns oförstående.
Soc där emot verkar för en gångs skull vara på min sida.
Ge mig en morot för att äntligen fortsätta framåt i den här jävla världen.

Väntar på att få klartecken så att jag och Fredrik får vara sambo på riktigt och även han kunna skriva sig här.
Har pratat om dom att få ha ett husdjur. Det kan ändras.
Flera nycklar behövs till lägenheten.
Och jag börjar snart praktik.
Dom kollar olika hunddagis runt omkring Alingsås emot Borås och Göteborgshållet.
Samt checkar dom in veterinärer och polisens hundstall.
Jag är glad bara jag får jobba med hundar.
Så ska det ju även vara någonting som leder till ett jobb sedan när praktiken är klar.
Min snälla soc ska även kolla in ifall hon kan ordna mig ett nytt träningskort då mitt förra snart är slut.
Ja.
Allting blir säkert bra.

Jag fortsätter drömma framåt.
Tänker på saker som jag ska göra och inte göra.
Vad jag vill dela med mig och inte.
Nu ska jag lägga väldig mycket tid på mina vänner igen så man har ett bra kontaktnät omkring sig.

Har ju börjat prata med min söta Coffe/Grodan som jag har varit så mycket med innan.
Nu är det dags igen att börja ses.
Hoppas även att Emsan har tid någon dag att ses.
Bara folket är drogfritt så är jag med annars får det vara bra.

Men nu ska jag titta på Momento med kärleken sedan blir det la sängen.

Ha en fortsatt bra helg!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0