Livet går bra nu.

Allting går framåt.
Jag skrev idag angående praktik till 4 olika hunddagis/hundpensionat och fick svar av 2 med en gång.
Ska och hälsa på ett dagis i Partille nästa vecka.
Bästa rehab i världen är dessa underbara djur.
Snart kommer jag få fler fria dagar nu i September när vi har haft möte med min soc, läkaren å min vob på sub-programet samt min case manager.
Alltså den 1a September vet jag hur min höst kommer att se ut.

Jag känner mig helt euforisk när jag tänker på framtiden.
Mer lediga dagar, eller ja.
Det blir praktik istället för Borås.
Vet ju inte än hur många mer lediga dagar det blir efter den 1a september men det är i alla fall sagt att jag ska ha letat upp en praktikplats tills dess.
Gör mig ingenting ifall det bara är en dag till ledig.
Jag ser fram emot att vara med hundar igen.

Nej, nu ska jag vänta på att älsklingen kommer hem sedan blir det mys i soffan.
Antar att vi ska titta på cellular på 6an ikväll.

Hade tänkt att lägga upp lite bilder på mina senaste köp hem till lägenheten.
Blir förmodligen imorgon.

Ha det bravo!

spöke


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0