Nu är jag bättre än bäst.

Jag ligger på banan och springer som fan i motvind samt i en uppförsbacke.
Alla hejar på mig och det får mig att vilja kämpa hårdare.
Så om ca 1.5 vecka flyttar jag ut till lägenheterna, en av dom störasta också.
Kul kul.
Agneta och jag ska åka och köpa lite saker till lägenheten och jag ska köpa mig massa grejer så det blir indiskt hemma i sovrummet i alla fall.
Ljusstakar och grejer ska jag också ha överallt.
Det ska bli som min personliga lägenhet.
Vilket är bra för då har jag helt plötsligt massa saker med mig hem sedan också när jag flyttar till Alingsås igen. Om det nu inte blir Göteborg.
Det är ju min högsta önskan.

Men medans jag bor i lägenheten tänker jag plugga upp gymnasie poängen och så praktisera på ett hunddagis.
Och det får man 100kr om dagen för.
Vilket blir bra passande för då kan man ju köpa lite nya saker till hemmet och även nya kläder och sånt som man verkligen behöver nu när det är vinter.

Saknar min man...

Aja, nu ska vi se ifall jag orkar stanna kvar här hela dagen eller om jag åker in till affärerna i alla fall idag.
Får se om man kanske kan kolla film med Erik & Sascha eller bara någon av dom i alla fall.
Sötungar båda två.

Puss å kräm

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0