Hej ska vi knulla?

Jag ligger i sängen här hos min mamma & pappa.
Dom har gjort om här hemma sedan jag va här sist.
Mamma & Pappa har tagit mitt gamla rum som va Linus rum nyligen.
Slängt ut dom gamla garderoberna och köpt en ny med stora spegeldörrar.
Samt målat väggarna vita.
Även vardagsrummet har dom målat vitt.
Tagit bort den stora tv-bänken och köpt en ny stor soffa.
Linus har fått mammas & pappas gamla rum som nu är målat i vitt med en blå fondvägg.
Blåvitt hallå eller, kan min bror bli mer klockren? ;)

I Fredags va jag bäng som vanligt.
Det mesta är en dimma och jag kan inte ens försöka anstränga mig för att komma ihåg ett skit.
Vaknade i alla fall igår med en fot som va sjukt svullen.
Så jag och mamma åkte till akuten och fick sitta där i flera timmar.
Jag kom i alla fall där ifrån med ett par kryckor.
Och säker första gången i historian som dom tar blodprov för en stukad fot.
Jävla puckon.
Mamma tyckte också att det va så sjukt löjligt.
Grejen va ju bara den att dom tyckte att jag såg ut som en pundare och av den anledningen tog ett fucking jävla blodprov.

Vilket fall trodde jag baksmällan skulle vara värre igår än den va.
Men jag sover gott på dagarna, och på nätterna med för den delen.

Haha, jag och Moa kollade in när hon Camilla som va med på Idol hörde fel.
Jag skämdes som fan för hennes skull.
Kollade massa bänga grejer på youtube igår.
Skönt att vara hemma och umgås med mina syskon.
Linus och jag har legat sedan 8 i morse och fjantat oss i sängen.
Det är alltid mysigt med en bror på 7 år som busar.

Jadu, igår hade jag världens ångest.
Anledningen va för att jag saknar den där närheten.
Men den enda som får ge mig den är Robin.
Jag tycker inte ens att det är svårt att hålla sig nu.
Vilket jag i så många andra förhållanden haft jävligt svårt för.
Denna gången är annorlunda.
Jag är en annan person än jag va då.
Han är en helt annan kille som verkligen betyder något för mig.
Den ultimata pojkvännen.
Vackrast i stan är han också.

Nej, nu ska jag kolla lite tv4 Fakta.
Skriver nog en blogg till ikväll.

Tjingeling!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0