Snigelfart

Jag är så förbannat dålig på att lägga upp inlägg här.
Tänker varje gång att jag ska bli duktigare på det men nej.
Har fullt upp med hundarna, fullt upp med tankarna där i mellan om allt och ingenting. Mest på min syster och även framtiden det senaste. En del ältande har det varit också då jag ångrar så fruktansvärt tre stora beslut jag tagit i mitt liv och nej, det är faktiskt inte missbruksdelen av någon konstig anledning.
Men jag har lärt mig mycket av det, fått både bra och dåliga erfarenheter som kan komma till användning både om jag vill jobba med folk med dessa problem senare. Sen va det faktiskt inte skit hela tiden. 
Hade det varit det så hade ingen jävel blivit fast i det och då hade folk antagligen inte tagit något alls mer än en gång. 
Men det går sen fort när man springer i nedförsbackar..
Nej det är tre andra val som jag nu verkligen hade velat ha ogjorda. Ett kanske va rätt så bra ändå men dom två efter det. Hur fan tänkte jag där.
Tyvärr för den som är sugen på att veta och inte redan har en aning så kommer ni få fortsätta undra.
Jag är fruktansvärt arg på mig själv iaf för detta.
Sen blir jag ledsen över en annan händelse som lite har med samma sak att göra men jag vet att det inte va något jag kunde göra åt den saken.

Det hade varit så skönt att ha både mamma och min syster levande för dom vet vad det är och det är dom enda jag faktiskt skulle kunna prata med det om.
Jag är väldigt lätt att den chansen nu ska vara över och att det inte kommer vara någonting som jag kommer kunna dras med igen.

Jag är väldigt glad och tacksam för arg vi har hundarna när det är jobbigt.
Vi är minst lika beroende av varandra tror jag och ibland kan jag tänka lite att Link faktiskt gjort mitt liv mer värt.
Att han nästan räddade mitt liv för hur hade min sorg sett ut utan honom, hur hade jag tagit mig upp ur sängen?
Hur hade mina dagar sett ut och hur hade jag ens orkat med detta dumma liv när alla dör runtomkring hela tiden?

Nog talat om det..

Jag startade en videoblogg på videofy exakt ett år efter att mamma gått bort och har spelat in ett ex antal videos, problemet är även där att allt hamnat typ i utkast.
Jag ska i och för sig försöka lägga upp där för det är enklare och går mycket snabbare att göra en kort video än att skriva när man mer eller mindre aldrig vet vad man ska skriva.
Saker blir lätt osammanhängande när man skriver så då är det bättre att göra korta videos där man talar om en sak.

Spel, hundarna, den bipolära delen, rehabiliteringen osv.

Nu har jag faktiskt inte mer tid att skriva här för jag ska in i duschen så jag och Navi kommer iväg till djuraffären och köpa mat, ben och en ny leksak tänkte jag.

Ha det bra så länge alla ni!

Ciao



 

Kommentarer
Postat av: Ann Pettersson

Jag har börjat följa dig via bloglovin, jag skulle bli jätteglad om du kikar in på min blogg. Jag bloggar om min vardag och psykisk ohälsa!

Svar: Hej! Har varit inne och kikat lite på din blogg och den är väldigt intressant. Alltid kul när man har nya bloggar att läsa :)
Alex

2015-03-20 @ 20:45:47
URL: http://nouw.com/Annorlunda
Postat av: karro

Kram till dig Alex <3

Svar: Kram tillbaka <3
Alex

2015-03-25 @ 07:15:44
URL: http://karrob.devote.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0