Små rörelser.

Åker bilen ifrån mitt första möte med min nya läkare och min gamla sköterska.
Det är små rörelser nu vilket är väldigt kul att se.
Jag får förlängd sjukskrivning till 31 maj, förändrade mediciner osv.
Hon är kanon!
Skönt med en läkare som jag inte behöver byta ut igen.
Har träffat över 15 läkare på 4år. Helt sinnessjukt att det ens får vara så.
Alla har sagt samma saker men ingenting har hänt.
Nu verkar det ju ha ordnat upp sig iallafall.
Så jag är glad för allt som skedde i Borås och som man fått se. Förändringar!

Nu är det bara några små saker som fattas i livet sen är allt klappat och klart. Då har jag tagit alla vuxenpoäng och då faller alla bitar på plats.
Min personal i Borås ser fram emot det med spänning.
Jag med..
Dom har sett mig utvecklats, dom har sett alla mina svåra stunder och alla mina ansikten. Dom har fått ner några av Mina murar trots att det tagit tid.
Men det är just tid som får mig att börja lita på någon alls. Jag har gått där i 4 år och hade det inte varit för att jag gått där så länge hade jag fortfarande inte litat på dem.
Alla människor jag träffar måste ha tålamod med mig, det jag behöver för att slappna av lite och börja öppna dörren på glänt så är det tid som behövs. Lång tid.
Det är för att jag blivit sviken gång på gång av dom jag behövt och dom man borde lita på, därför litar jag inte på någon överhuvudtaget om dom inte har tålamod och låter tiden gå.

Jag har låtit Nicke komma in en liten bit men det är en lång väg kvar. Han är tålmodig, iallafall litegrann.
Men man får bara ta det att jag är som jag är och det är ingenting som går fort att förändra. Spelar ingen roll vem det är. Som sagt har det tagit 4 år för att jag skulle börja lite på dom i Borås.
Allt med mig tar tid!

Nu ska jag hålla tummarna för att allt går vägen och för att allt kommer att ordna sig.
En efter en.

Ha en bra kväll alla!

Kommentarer
Postat av: Sandra Piik - Att leva som psykiskt sjuk

Längesen jag läste här. Har varit lite oaktiv, men nu är jag typ tillbaka.

Kram på dig!

Svar: Har du varit på "semester" eller bara trött? Hoppas allt är bra iallafall. Kram kram
Alex

2014-03-31 @ 10:24:29
URL: http://piiket.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0