Ännu en dag slut!

Det är nu natten mellan torsdag och fredag.
Jag har känt mig lite bättre idag trots att tankarna fortfarande går runt hej vilt.
Skulle egentligen ha jobbat idag men jag fick sjukskriva mig då jag mår mindre bra.

Nu är det natten och jag börjar bli riktigt trött.
Blir att stänga av tv-spelet och vänta på att min man blir klar med sitt spel så jag kan släpa honom där ifrån.
Det är för tråkigt att lägga sig själv i sängen.

Har idag i mellan stunderna fått konstiga lyckorus som har fått mig på bra humör.
Jag har fått känslor som fått mig att tro att allt ska bli bra och allt kommer gå som det ska, för att sedan känna att allt kommer braka åt helvete.
Någonstans tror och hoppas jag på att alla bra känslor stämmer till stor del och alla dom dåliga bara är sånt man skapar som hinder för sig själv i sitt eget huvud.
Jag hoppas allt blir bra och att mina drömmar en vacker dag slår in.
Men det behöver inte vara alla på en gång utan en åt gången med jämna mellanrum när allt känns som värst.
Något som motiverar en att fortsätta framåt igen när det känns som att hela världen ligger på ens axlar.
Litet som stor beroende på situationen.
Tänkt om det faktiskt kunde vara så?!

Nu ska jag börja göra mig i ordning för sängen.


Sov gott!

Cioo ❤


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0