Tröttare än tröttast.


Jag har legat i soffan i flera dagar nu och knappt gått ut genom dörren, som längst till affären för lite färska örter.
Det blir att man följer varenarda serie som går på tvn som är något intressant.
Saken är den att det har varit så här under en period nu. Jag går bara ut om jag absolut måste.
Har varit lite hos mamma, varit över hos Z med några av hennes böcker eller gått till affären.
Det är inte speciellt mycket luft.
Jag har ju dock varit i Borås två gånger i denna veckan och jag har varit en stund hos min Case Manager, vilket är tur för annars hade jag ju aldrig ens kommit utanför dörren.
Kanske om ingredienser till all min tröst-bakning saknas eller om brödet är slut.
Mitt huvud tillåter inte mig att anstränga mig alls.
Det är många ljudböcker som lyssnas på, fick ett tips här på bloggen om att lyssna på 'En liftares Guide till galaxen. Jag har ju läst boken och tycker den är riktigt bra men det va längesedan så jag ska ta ner den till min Ipod och lyssna på den igen.

Igår somnade jag när klockan va runt 21 vilket resulterade i att jag vaknade när klockan va 2:50 i natt och kunde inte somna om.
Jag låg och tittade på film till klockan va ca 9 i morse och sedan fick jag sova en timma till.
Hade jag somnat bara någon timma senare igår hade jag nog fått sova hela natten. Det finns inget värre än att vakna när det inte ens har hunnit bli morgon och man inte kan somna om.
Men nu ska jag i alla fall klä på mig och ta en sväng in till stan. Ska hämta lite semester kataloger och se om man kanske kan komma iväg någonstans med sin syster en vecka.
Det kan faktiskt bli riktigt bra.
Vi har ju inte umgåtts på bra länge och glidit mer och mer isär då vi är väldigt olika som personer, men att ta en resa ihop kan nog va riktigt roligt.
Enda kruxet är la att hon dricker bra mycket mer än jag och det kan väl bli det enda som är lite konstigt.

Ha en bra dag allihop!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0