Spendera pengar och titta på Big Brother.


Idag har jag varit hos min psykolog i Borås. Morfar körde och mamma & Linus va med i bilen.
Efter att jag hade varit på mitt en timmas samtal så åkte vi vidare till MediaMarkt där jag äntligen fick köpt mig en ny telefon.
Det blev en vit Iphone 4S som jag har velat ha sedan den kom.
Så jag skaffade ett abonnemang via Telia som nu står på mamma, men jag får ju betala räkningarna så dom ska vi göra att dom kommer hem till mig.
Jag är riktigt nöjd med mitt köp för jag har känt länge att jag behövt den där jävla telefonen, har länge funderat på abonnemang så det fick det bli.
Ni som jag glömt lämna numret till kan fortfarande höra av er till mitt gamla så får ni det.

Igår kväll började ju Big Brother igen och det är ju verkligen underbara deltagare, eller inte.
Så jävla mycket idioter!
Sirpa ifrån Örebro som är 23 år va första in i programmet. Han kom in med sin extrema förorts-svenska och det kändes jävligt överdrivet. Han vill ju bli kallad för Leif istället då det skulle vara lättare att komma ihåg..
Annica 21 år kom in tvåa med självförtroende till max. Utseendefixerad va väl bara förnamnet. Hon kommer ifrån Östersund och där kunde hon stannat kvar. Men hon är förmodligen en av ögongodisarna som tv11 anser.
Tenny va tredje personen in. Helt klockren och jag hade velat se mer av personer som han i huset. Han är en 36årig Skåning, f.d racerförare. Gillar hårdrock. Och han har också varit ihop med en av Sveriges glamour modeller när han gick i 5-6:an.
Jessica 36 år ifrån Helsingborg. En riktig pratkvarn som lyckats bli sparkad två gånger ifrån samma jobb när hon bodde i Japan. Jag ser lite Katerina från förra säsongen i henne. Känns som hon kan bli för högljudd och är nog bra att ha på sin sida.
Amandus som kom in som femte person i huset känns som en liten Martin ifrån förra säsongen. Det som skiljer dom är att M va ganska korkad ibland och Amandus verkar ändå vara rätt skärpt. En lillgammal 23åring ifrån Gnesta helt enkelt.
Camilla 26 år ifrån Sthlm och som också bor en del i Dubai. Modell och egenföretagare. En jävla bimbo som skryter om sitt Jetset liv och hur mycket pengar hon har.
Marcel 23 snart 24 år ifrån Sundbyberg. Jobbar som träslöjdslärare. Känns som att han är en av dom mest fungerande personerna inne i huset.
Petronella också hon snart 24 år ifrån Göteborg. Vegan och bimbo-hatare. Hon och Marcel ska låtsas att ha ett förhållande den första veckan inne i huset och jag tycker att dom förmedlar lite fejkad kärlek ganska bra. Dom andra verkar gå på det i alla fall. En rätt så ärlig tjej med starka åsikter. Antagligen lätt att börja bråka.
Hannah 20 år ifrån Vallentuna och London. Bloggare, dansös, kåt-slyna och helt störd i huvudet, en mer uppmärksamhets-kåt person får man leta efter. Hon är ett obstinat barn utan någon större hjärnfunktion. Det räcker att man tittar på henne innan hon öppnar munnen så blir man trött. Sex är hennes reklam..
Jimmy en 32årig bartender/hovmästare ifrån Höllviken. Hans civilstatus är okänt så man får väl se om han kommer guppa under täcket med någon eller inte. En öldrickande boss enligt han själv. Väldigt finklädd men jag har svårt att få något grepp om honom när man bara ser människan på tv. Lite egen är han i alla fall.
Hanna snart 23 år ifrån Stockholm och jobbar som danslärare. Älskar Britney Spears och äldre män. Jävligt underlig människa som även hon är ett uppmärksamhets freak.
Nadja 30 år ifrån Hudiksvall. Gick inte in ensam utan har på köpet med sig sin stora mage vilken inte kommer att vara så stor länge till då hon är i vecka 34. Hon studerar socionomprogrammet och ville nu studera detta experiment inifrån istället från tv-soffan. Hon fick ett eget litet lyxrum.
Kija kom ju in en stund senare än alla andra. Hon är 30 år och ifrån Malmö. Exhibitionist som ser dans som hennes drog. En stormig prinsessa. Hon kan nog bli väldigt rolig att titta på då hon verkar ha lätt för sig att ta för sig och även att hugga tillbaks om någon skulle bli allt för jobbig.

I år har dom ju också någonting som kallas Loftet där det sitter 4 personer varav en av dom ska in i huset om jag inte har förstått fel.
På loftet bor Illustratören och skådespelaren Alexander som är 35 år ifrån Sthlm. Emo-stilen trodde man va utdöd men inte för Alexander.
Joe 24 år som är snickare ifrån Karesuando. Vilket jag aldrig har hört talas om. Pratar nästan som Kalle Anka och är rätt svår att förstå.
Ludvig 24 år, budbils förare ifrån Stockholm. Han drömmer om att bli programledare.
Och sist men absolut inte minst så är det Jackie 32 år. Hon är en klubbvärdinna och underhållare ifrån Stockholm.
Ingen riktig tjej heller men silikon brösten va hon snabb på att visa.
Antar att det blev ett måste för tv11 att ta med ännu en trans person efter förra omgången.
För mig gör det inte ett smack då det rörs om lite i grytan.

Det återstår ju nu tre till personer som en efter en går in i huset nu.
Hanna J 29 år ifrån Filipstad. Hon är utbildad undersköterska men jobbar som personlig assistent. Får se om jag kan skriva lite mer om henne när jag fått se henne i huset.
Lars 33 år ifrån Umeå, arbetslös. En vegan som inte dricker någon alkohol. Han är inne för att spela ett spel, så han vet man nog inte vart man har honom vare sig man är hans vän eller inte.
Juliana är en 23årig livsnjutare ifrån Stockholm. Hon är uppmärksamhets-kåt och kommer nog göra både det ena och det andra för att få rampljuset mot sig.

Huset blir fulländat inom kort och då sätter tävlingen igång på riktigt.
Än så länge va det bara bråk med Hannah som är en jävligt jobbig och krävande person som tjata om sina LV-väskor och om att döda krokodiler för att få sin väska.
'Vadå, dom äter ju barn och så!?' Hon kommer få varenda människa emot sig då det redan har börjat bli så. Jävla snorunge.

Men nu ska jag gå och lägga mig.
Det är en ny dag imorgon!

Sleep tight!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0