Imorgon börjar livet!


Ligger i sängen och tittar på tvn. Lite jobbigt att inte kunna ligga och sova i ens eget hem men just nu har jag ju inget hem.
Jag står i mellan två flyttlass och det går inte att sova på något av ställena och det är verkligen jobbigt.
Men imorgon så åker ALLA mina saker ifrån Stockslycke till mitt kära Noltorp.
Helt underbart nu att äntligen vara tillbaks där.
Och jag vet att jag låter tjatig men ni kan inte fatta hur jävla bra jag mår över att lämna alla spöken och ångestväggar nu för det har varit så grymt jobbigt där.
I början för att jag inte ville bo där på Stockslycke i första taget plus att det va en 1a. Jag MÅSTE ha mitt sovrum för mig själv och inte ha sovrum och vardagsrum i ett men det va en bra tid jag hade ihop med Fredrik, jävligt bra för han va så långt ifrån alla andra jag har haft förhållande med. Men han trillade dit några gånger när vi va ihop och det va bara för han att lämna lägenheten då och komma tillbaks när han inte va påverkad längre.
Sen blev morsan sjuk och jag sov hos dom några dagar där och några dagar hemma. Men sen blev det att jag knappt kom hem alls och redan där.
Jag va förbannad på att han inte för att han inte förstod hur jävla jobbigt jag hade det med så jävla mycket runt omkring.
Behandlingen va jobbig, ingen sömn, ta hand om en lillebror m.m.
Många andra hade nog redan där bara gett upp.
Sen va jag jävligt snäll emot honom i ett EX antal månader. Jag åkte och träffade honom och vi satte oss ner och pratade lite snabbt. Jag sa att han såg riktigt risig ut å han ville söka in på behandling. Men en sak som jag verkligen undrar över idag är att han sa under det samtalet att vi kan väl ändå vara vänner och så ändå prata med varandra.
Och idag beter han sig som en jävla fitta och säger inte ens hej när han har sett mig.
Jag är som sagt jävligt förbannad på honom för vad han gjorde i min lägenhet och ville verkligen ha en bra förklaring när jag träffade honom igen.
Vilket jag inte gjorde på ett jävla tag.
Men sist jag träffade honom pillade han med mobilen och umgås med den där low life småfittan som också åker där och min granne som man umgicks med som när man va lite mindre än nu. Och nu hälsar inte han heller på mig. Fattar inte vad det är med folk. Idioter allihopa som ska barnsla sig så jävligt för jag gör ingenting för att dom ska vara sura på mig. Jag snackar inte skit utan är jävligt förbannad på en av killarna för vad han gjorde i min lägenhet. Men den andra..
Men jag förlorar ingenting på det mer än ett hej ibland och kallprat.
Äh, jag tänkter inte gå och sura över det utan jag tänker fotsätta att vara glad.
Visst använde jag jävligt hårda ord nu men va fan gör man inte när man blir arg på folk, det gör alla!

Men tillbaks till ämnet..
Det är så mycket med stockslycke som jag inte gillar.
Området är kasst.
Alla som bor där gör det mer kasst. Eller kanske inte alla men dom flesta.
Det blir lite längra att åka när jag tatuerar mig.
Äh, fuck Stockslycke hur som helst.

Nu blir det så nära mamma så jag nästan kan se dig.
Helt kanon. Jag har nära till affären.
Jag kan se hem till min groda och vi kan ta våra trevliga kvällspromenader som vi brukar göra när vädret tillåter.
Lizze kommer jag också längre ifrån men hon får komma hem till mig och så drar vi ner till playan till sommaren.
Allt blir perfekt. Stor underbar lägenhet.
Det kommer upp fondtapeten i lägenheten nästa fredag och sen blir resten antingen ljus grått eller gräddvitt i vardagsrummet.
Alingsås hem blir tvungna att byta tapeten i hallen nu också när det va ett fel när jag kom in i genom dörren i Fredags.
Imorgon ska jag ringa tele 2, hoppas dom har telefontid för jag måste få mina kanaler överflyttade genast.

Men nu ska jag sova gott folk så jag får skriva mer imorgon kväll eller så. Godnatt!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0