Psykologi

Jag har pluggat till förbannelse.
Är helt överlycklig över att jag har ett bra läshuvud och inte har svårt för det när jag väl lägger manken till.
Idag har jag dock tagit liten paus för jag är hos Lizze och har varit lite snabbt med henne i stan.
Hittade två tavlor som jag bara va tvungen att ha på Balders Hage.
Köpte dem på studs.
Senare idag ska jag hem till mamma och betala mina räkningar.
Jag kommer ha ca 500 kr efter att jag har betalat allting.
Hoppas verkligen på att jag kan få dom där 500 kronorna av min kära mamma typ idag så jag har en del att köpa mat för.
Det blir att köra på att "stor" handla denna månaden och köpa allt viktigt med en gång så slipper man göra det på en månad i alla fall.
Får gå hem och käka och allt sånt hos mamma och pappa en del tror jag för att kunna snåla på saker och ting.
Leva på nudlar kanske går?
Nej...som sagt.
Får skriva en lista på allt nödvändigt och köpa det på typ Lidl och willys för där är det lite billigare.
Jag hatar att gå på socialbidrag och ska fan skaffa mig ett jobb vid sidan av skolan så man kan få in lite mer pengar.
Ska söka som fan nu så man kan leva lite själv..
Nu ser jag mest fram emot flytten nu också.
Får min nyckel den 15e men jag kan ändå inte flytta in för ens dom är klara med golven.
Hoppas att det går fort så jag kommer ifrån helvetes Stockslycke.
Så kan ju F-Fittan ta min lägenhet och flytta in där.
Det sitter så mycket ångest i väggarna för min del.
Jag undrar då hur mycket det sitter för hans del.
Han blev ju så ensam och utlämnad där så nötskalet tog en överdos.
Jadu, hoppas det går bra för honom nu i alla fall.
Men man tvivlar ju när han sitter och dricker på stationen.
Nej, nu ska jag äta.
HEJ!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0