Tvär stopp!!



Usch, kom hem idag ifrån en fantastisk vecka i Järvsö i sköna Hälsingland.
Vi har träffat släktingarna som bor där uppe i dom närmsta trakterna där och varit ute på saker i stort sett varje dag faktiskt.
Vi hade ju en helt kanon avslutning på Torsdagen med grillning. Det va ju vi 8 som bodde i stugan som hade hand om det.
Det va mammas kusin och hans familj dom är ju 6 personer i familjen, sen så va det min morfars bror med fru och så kom mammas syster och hennes man. Så allt som allt va vi ju 18 personer där 7 stycken va barn. Och jag måste säga att det va riktigt bra att det fanns en dörr till tv-rummet där barnen kunde vara och leka för dom levde verkligen loppan där inne. Hade blivit lite mycket att ha dom springande runt i samma rum som oss andra för det hade blivit lite mycket för öronen om man säger så..
Men det va riktigt roligt.
Igår va det ju mest att åka runt och fika hos dom vi skulle säga hejdå till och så blev det ju en del packning och lite annat.
Jag själv fick träffa Sanna igår som är Marlenes lillasyster. Vi har inte setts sedan jag va ungefär 15år tror jag, minns att jag sprang ut och tjuvrökte och fått en bok med tjej-snusk. Är helt hundra på att det va då vi sågs sist.
Men jag fick i alla fall en jättetrevlig kväll hos henne, hon hade en annan tjejkompis som gick lite innan mig.
Vi drack vin och pratade om lite allt möjligt.
Så det va ett jättebra avslut på min resa och Sanna skulle försöka höra av sig när hon är här neråt trakterna vilket är väldigt snart. Så får vi se om hon har tiden då.

Men jag är så förbannat slut och har ont i hela kroppen efter den jävla bilresan. Fått så jävla ont i ryggen och det känns enda ut mot njurarna. Fy i helvete!
Så jag skriver ner lite kort dag för dag ifrån veckan som har gått i ett inlägg imorgon och lite andra små saker som jag har missat.

Så nu ska jag hoppa i säng och sätta på den senaste Varg Veum filmen och så kommer jag med all säkerhet somna ganska snart.
Sov gott allihopa så


Kommentarer
Postat av: Sanna Rosvall

Härligt att åka iväg, vara ledig och träffa släkt :)

2011-07-16 @ 23:45:32

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0