Världen där jag lever..


I min värld finns det mycket skit men även mycket bra.
Ibland önskar jag verkligen att jag aldrig föddes men det gjorde jag.
Idag är en sån dag då allt går upp och ner men jag försöker faktiskt att må bra, det kanske inte går till 100% men det funkar ju helt klart.
Jag tar ju mig igenom timmarna och nu ska jag lägga några på att tvätta. Eller rättare sagt, jag har ju tvättrummet från 16 till 21. Jag får ju inte ha igång tvättmaskinerna efter 19 men det är ju skitsamma för det är torkningen som tar tid.
Då kan jag passa på att städa i mitt hem, igen...

Ska försöka tänka att imorgon är en ny dag med nya möjligheter och den dagen ska jag ta tillvara på.
Måste leta upp ett par schyssta sommarskor, måste ha ett par tennisskor och sedan får jag leta efter ett par ballerinaskor lite senare när det är riktigt varmt ute och sommaren verkligen är här.
Onödigt att ha innan det är varmt men tennisskor kan man ju ha hela tiden.
Det är lite annat smått och gott som jag ska leta efter, kläder och lite annat.
Lite leggins och tunikor skulle inte sitta fel inför våren. Behöver uppgradera min garderob lite grann.

Nu ska jag strax traska hem till mig, är hemma hos mamma nu. Sen ska jag tvätta.
Kanske slänger in ett inlägg senare över ett intressant ämne som jag har filat på ett tag.
Sist va det ju avundsjuka som jag hade tankar och funderingar kring. Idag blir det någonting annat.

Ha det bra så länge!

Kommentarer
Postat av: Emmelie

Kämpa på, man har sina up and downs.. Har själv vart väldigt nere nu ett par veckor. Kram

2011-04-12 @ 17:38:31
URL: http://emmgus.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0